Miben tudok Neked segíteni?

Mióta írni tudok, ez a kedvenc elfoglaltságom. Az évek során számos szakmai ismeretre tettem szert, melynek segítségével nem csak helyes kommunikációra, de a célnak megfelelő információátadásra is képes vagyok. 

2007 óta blogolok, alkalmazottként marketingesként dolgoztam éveken keresztül, és az egyetemi tanulmányaimat is a kommunikáció és az írás szenvedélye szövi át. 

A fentiek miatt állandóan kutatom az online jelenlét fortélyait, követem az aktuális trendeket. Számomra a munka, ha írásról van szó, maga a szórakozás és semmit nem élvezek annyira, mint az elégedett visszajelzéseket egy-egy projekt elkészültével. 

Akár konkrét ötleted van és megvalósítót keresel, akár tanácsadásra van szükséged a kommunikációt illetően, fordulj hozzám bizalommal. 

Közösségi média

Facebook? Instagram? LinkedIn? Akár új felületet szeretnél létrehozni, akár a meglévők igényelnek új tartalmakat, fordulj hozzám bátran.
Ezeken az oldalakon elengedhetetlen az állandó jelenlét, folyamatos kommunikációra van szükség a követőiddel, hiszen szükség esetén így jutsz Te és a terméked/szolgáltatásod elsőként az eszükbe.

Ha szeretnéd, én megírom neked, igény esetén fel is töltöm az elkészült bejegyzéseket.

Cikkírás online felületre, blogírás

Saját honlapodon, blogodon, de akár egy tematikus oldalon is megjelenhetsz cikkekkel, feltéve, ha van miről írnod. De miért is ne lenne? Ha úgy érzed, nincs ötleted a témát illetően, vagy nem tudod a magad által elvárt formában elkészíteni a cikkeidet, fordulj hozzám bizalommal.

Tartalmas, kreatív és informatív cikkekkel töltöm meg az oldalaidat.

Szövegírás, online marketing oktatás

A tartalomgyártásnak is megvannak a maga fortélyai, melyekkel képessé válhatsz a folyamatos kommunikációra.

Egyéni és csoportos foglalkozás, online keretek közt vagy személyesen. Egyéni elképzelés lebonyolítását is vállalom.

Tartalomgyártás tanácsadás

Úgy gondolod, nem tudsz már miről posztolni? Kifogytál az ötletekből?

Nézzük át az eddigi tartalmaidat és segítek, hogyan érdemes továbbiakat készítened.

Meglévő anyagok átdolgozása, javítása

Sablonlevelek, weboldalszöveg, termékleírás?

Ha nem tetszik a régi, felfrissítjük, aktualizáljuk, új köntösbe öltöztetjük.

Könyvírás

Van mondanivalód, régóta gondolkodsz egy könyv megírásán? Témát keresel vagy az anyaggyűjtésben kellene segítség? Megvan az anyag, csak formát kellene adni neki?

Akár csak az ötlet mocorog, akár van egy összerakható gyűjteményed, esetleg átnézni kellene az elkészült művet... Beszéljünk róla!

Cikkírás, hirdetéskészítés nyomtatott kiadványba

Helyi újság, szakmai lap, információs kiadvány - számtalan az olyan print felület, ahol képviseltetheted a cégedet. Tanácstalan vagy a hogyannal kapcsolatban?

Segítek, hogy a megjelenés lehetőség, ne pedig teher legyen a válladon.

Hírlevélkészítés

Hétről-hétre vagy havonta szeretnéd emailben tájékoztatni partnereidet, de nem tudod, mit érdemes kiküldeni hírlevélben? Segítek felépíteni egy működő rendszert, mely automatizáltan tájékoztatja új és meglévő ügyfeleidet a nálad zajló rendezvényekről, akciókról.

Lesz témád, struktúrád, felületed és persze elégedett vevőid!

Zsu kisujjában van a szövegírás. Kétszer is előadóként volt jelen a mentor programomon. Nem csak az előadása volt nagyon hasznos, de a részletkérdésekre is mély szakmai válaszokat adott.

 

Sánta Csaba

Mikor megtudtam, hogy Zsuzsi lesz az egyik vendégelőadó, már akkor nagyon vártam a vele való találkozást. Régóta olvasom a blogját, amit egy évvel korábban indított, mint én. Csak ő sokkal több követőre tett szert az elmúlt 12 év alatt. Kíváncsi voltam a titkára. A tartalomgyártás nem egyszerű, ezt minden blogger tudja, aki töltött már anyaggyűjtéssel napokat, heteket. Persze témától, területtől is függ. De alapvetően az értékes tartalom folyamatos prezentálása nekem és más bloggernek is létkérdés. Ezért amikor megtudtam az előadása témáját, még jobban vártam: Hogyan lehet folyamatosan tartalmat gyártani, ami növeli a bevételedet és építi a személyes márkádat. Zsuzsi közvetlen és kedves személyisége az első pár perc után olyan hangulatot teremtett, mintha a teremben lévők mindegyikével régóta barátok lennének. Szerintem ezt minden ügyfele el tudja mondani róla. Tartalomgyártásról tartott előadásának lényege – természetesen azon felül, hogy kinek, mikor és milyen felületen írjunk – hogy a blogunk alapvető stílusát és mondanivalóját jól határoljuk körbe. Így leszünk megkülönböztethetőek a többiektől, akik hasonló témában írnak. Nekem a két legfontosabb, amit megtanultam tőle a 80/20 szabály a tájékoztatás/sales arányában és a sarokkőtartalom. Egyértelmű és alapvető, mégsem jutott eszembe eddig, hogy ilyen jellegű cikkeket írjak az oldalamra. És persze amit a legjobban vártam tőle: miről írjunk. A 7 pontos listáját azóta is használom fogódzónak, ha nem jut szembe semmi, amiről írhatnék. Ez a mankó nagyon sok bloggernek olyan, mint a mentőöv a fuldoklónak. Köszönöm, hogy ennyi értékes tudást osztottál meg velünk.

Székely Kriszti